25 februari, 2013

måndag

Då va det måndag igen och ännu en helg har passerat.
En hemsk och fruktansvärd helg för många. Svårt att förstå hur ett liv kan förändras så snabbt. Usch! Så hemsk, så fruktansvärt hemskt!

I fredes hade jag, Milian och mammii en myskväll ihop! Go mat och gladiatorerna på tv. <3

I lördes blev A dålig. Vi + mina föräldrar hade blivit bjudna till Högsma på kvällen. Men vi körde dit ändå och lämnade A hemma. Där blev de go mat och massa tragg och Melodifestivalen, så klart.

Söndes firade vi min fina daddii. Alla syskon med familjer. Så roligt att ses!!! Älskar när vi alla e samlade! <3
Sen blev de en promenad med mammii och sen körde jag och Milian till farfar en runda innan vi begav oss hemåt igen..

Så skönt att ha kommit igång med träningen igen! Trodde det skulle vara svårt att ta tag i de igen efter att man har varit dålig i halsen. För det känns som att det e lättare att bryta en rutin än att skapa den. Men jag har kommit igång igen och det e jag glad över! :)

Milian har slarvat med maten. Sjukt jobbigt när han inte ville äta. Han har aldrig tackat nej till mat innan och han har älskat sin gröt. Men det sa bara stopp en dag. Och sen spydde han 1 gång om dan i 2 dagar och sen sket han ner sig totalt en dag. Man känner sig så hjälplös när man inte vet vad de beror på. Ringde min svägerska i full panik i fredes och hon lugnade som tur e ner mig, annars hade jag nog varit inlagd på pskyet i helgen! Ringde även bvc i morse och pratade lite me de för att få tips å så. Men idag har han däremot ätit bra så nu börjar jag känna igen min bebis igen! :)

Har även varit hos min daddii ikväll och firat honom lite. Milian gav sin morfar 3 kexchoklad, vilken väluppfostrad son jag har! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar