02 november, 2012

älskade du!

Idag e det en sån dag då jag vill backa tiden X antal år.
I natt drömde jag om E. Min älskade E, min bästa vän!
Det va SÅ verkligt och jag hade gärna velat stanna kvar i den drömmen, lääänge!
Jag hade önskat att E fick se mig nu. Hur jag bor, att jag och André fortfarande hänger ihop och framför allt, Milian och Baloo!
Utan E hade jag aldrig kunnat skaffa Baloo. Hon va hans dagmatte när jag gick i skolan.

Vi pratade i telefon flera gånger i veckan, träffades par gånger i veckan, åkte in till stan och shoppade, va ute och åt, läste allers, pratade om allt mellan himmel och jord. Ja, vi gjorde allt som bästa vänner gör fast det skiljde över 60 år mellan oss!

Jag va alltid välkommen dit, kvittade när på dygnet så visste jag att hennes dörr alltid va öppen för mig, alltid!

Det va inte rätt att HON skulle behöva få den j-a sjukdommen!! Jag HATAR den!!
Hatar att den tog min bästa vän ifrån mig!!

Älskade E, jag hoppas att du förstod/förstår hur mycket jag uppskattar dig! 

Jag älskar dig.
Jag saknar dig.
Alltid! <3

1 kommentar:

  1. Vilket sammanträffande, jag har också tänkt en hel del på E idag.
    Det kom en doft som gjorde att jag kom och tänka på henne. Mindes då tillbaka till vår uppväxt och allt som vi gjorde med henne.

    Hon är verkligen älskad och saknad, av många.

    SvaraRadera