29 oktober, 2012

måndag!

Måndag igen.
Veckorna springer iväg!
I torsdes begav vi oss till kosta för att fira min älskade mammii som fyllde 50!! :)
Hade det hur bra som helst med SPA, god mat, lite shopping och massa mys med familjen! <3
Fortsatte firandet på fredagen med god hotell frukost, ännu mer SPA och lite shopping till innan vi begav oss mot högsma för att hämta vovvarna och äta. Även colin hade vi med oss hem från kosta. Mosters hjärta!! <3

Och helgen gick oxå fort.
Och lördes begav vi oss på äventyr med Andrés föräldrar. Vi körde och tittade på poolskydd och sen körde vi till ovesholm och gick på julmarknad! Så fint och mysigt!! <3
Jag och Milian spenderade sen vår kväll i Ekeröd och André med några vänner.

Igår kom Sanna hit på frukost. :)
Det va ett tag den vi sågs så det va mycket trevligt!
Sen begav vi oss till min älskade farfar innan vi landade i Högsma och åt kvällsmat! :)

Och nu ligger min älskade son och sover i min famn. Och jag kan inte vara annat än lycklig!! <3

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera