02 oktober, 2012

tisdag!


Då va det tisdag. André jobbar och Milian har somnat i bärselen. Mysigt! <3
Älskar att vara nära han, alltid!!
Älskar att få följa honom varje dag och se hans framsteg han gör.
Hur han "pratar" och skrattar. Min älskade bebis!! <3

Hur mysigt det än är att gå hemma så saknar jag jobbet nu.
Jag saknar barnen och personalen!!
Kan inte fatta att det e över 4 månader sen jag jobbade min sista dag innan Milian skulle komma ut!
Varje dag gick jag till jobbet med ett leende. Jag älskade de och jag trivdes så j-a bra!!

Idag ska vi köra och hämta hö.
Tur att jag har så snälla föräldrar som hjälper mig med det!
Milian får självklart oxå följa med och hjälpa till! :)

Blir att fortsätta vattna höet denna vintern med. Allt för att Ylur inte ska få tillbaka den j-a hostan!!
Förra vintern va den värsta jag har varit med om. Nu vet jag iaf hur jag ska göra för att kunna hjälpa honom.
Mina finfina hästar!! <3

Min kära syster har fått jobb igen! :) Riktigt roligt för henne!! :)
Mindre roligt för mig...
Tur att Mickan oxå e hemma så man kan träffa henne och Joel nån dag iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar