30 september, 2012

helgen!

Vilken bra helg jag har haft!!
I fredes blev de lunch med världens bästa syster, promenad med vovvarna och kvällsmys i Högsma! :)

I lördes firade vi André. Han fick mycket fina saker, sen fick vi en tavla med många olika bilder på vår lilla familj som Milians farmor hade fixat! Super fin!!! Tusen tack!! :)
På kvällen blev det mat med mina fina föräldrar och sen avslutade vi denna härliga dag med en film! :)

Och idag tog jag och mammii hem mina älskade hästar!! :) :) Sen va Mickan här när vi kom hem och då blev de Joel mys!! <3
Sen kom mimmi, då blev de fikatajm! :)
Sen stack André på hockey och jag, Milian, mammii och hundarna tog en rejäl runda på 1 timme. :) Sen blev de mat i Ekeröd! :)

Måste öven passa på att skicka massa grattis kramar till fina Melanie som blir 1 år idag!! :)

Nu ligger jag i sängen med mina killar bredvid mig! <3 Dax att sova, natti natti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar