13 februari, 2013

onsdag!

Idag blev det jobb, så j-a kul!! :)
Finns inga ord som kan förklara hur bra jag trivs där!!
Milian hade skött sig jättebra. :)
I morse kom hans farmor hit och när hon skulle börja jobba kom hans mormor hit! :)
Även hans moster och kusin hade hälsat på en sväng! :)
Så glad och tacksam för all hjälp, guldvärd!!
Och när  jag kom hem så stod det fina tulpaner på bordet, tack mammii! <3

Nu ska jag snart sova. Somnade en halvtimme på soffan tidigare ikväll, sjuk trött!! Sov som en kratta i nat. Så e e ibland!

I morgon e det dax för BVC, äntligen!!!
Sen beger jag och milian oss ut i skogarna för att hälsa på en kär vän! :)

Och idag e det även 2 år sen Ylyr flyttade hit, helt sjukt va fort det har gått!
Mina älskade små hästar!
Som vi längtar till våren nu, då hoppas vi på massa härliga turer, tillsammans! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar