10 februari, 2013

helg helg, snabba helg!

Helgen rusade förbi.

I fredes skulle skogarnas mammor träffas, men personen vi skulle ses hos hade sjuka barn. Jag hade sett framemot att träffa alla igen. Så jag bjöd hit de till mig istället! :)
Min grymt snälla svägerska bakade cupe cakes (stavning) till fikat och jag ängnade förmiddan åt att städa undan lite. Så tacksam för hjälpen med de, tack världens bästa Mickan!! :)
Träffen blev såklart trevlig som de alltid blir när vi ses! :)
På kvällen blev vi bortskämda med go mat i Högsma, vi har de för bra!!

I lördes tog vi dan som den kom. Körde och hälsade på min bästa farfar och fikade lite och kollade på gamla foto! :) Alltid lika kul att träffa honom, jag e så glad att jag har honom och han blir alltid lika glad när vi kommer och hälsar på! <3
På kvällen tog vi de lugnt. Kollade på Melodifestivalen och QX galan och åt fruktsallad, gott!!

Idag har A varit iväg och åkt skidor. Jag, Milian och hans farmor begav oss till eko för att handla födelsedagspresent till V som vi ska på kalas hos nästa helg! :) Milian skötte sig superbra på eko och charmade folket som vi träffade på, gullunge!!
När vi kom hem stack jag upp till mammii och daddii och åt kvällsmat, åter igen, jag har det för bra! <3
Hann även ner till familjen Holm en snabb sväng. Har knappt träffat de i veckan, som jag saknade dom!! Tur att jag fick en liten dos av de ikväll! <3

Nu sover mina killar. Det ska jag med göra snart. I morgon e det dax för fotvård och sen på eftermiddan ska vi träffa kompis och Harry! :) Alltid lika kul!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar