04 december, 2012

tisdag!

Tisdag, och snön faller så fint!
Mysigt! <3

Idag har jag och Milian ingenting planerat. Ibland e de skönt att ta dagen som den kommer, ibland e de roligt att ha lite planerat och se framemot. Men idag blir det en mysdag! <3
Har dock borstat Baloo idag. Tog typ 1 timme. Mycket päls! Men fin blev han och nu e han mindre glad på mig! Får försöka fjäska lite med honom så han blir glad på mig igen! :)

Igår va vi på "mammaträff" och träffade andra mammor här ute i skogarna, mycket trevligt! Hoppas det blir fler gånger! :)
Passade även mosters hjärta några timar igår, så han fick följa med på "kammarrätten". Det e så roligt att ha Colin för han e så duktig och jag e världens stoltaste moster! <3
Självklart e jag världens stoltaste faster oxå!! <3

Det e många datum som fastnar i mitt hue. Som idag tillexempel, den 4 december. Då va det 4 år sen André kom hem till mig för första gången när jag bodde på lönsbodavägen. Klockan va strax efter 23. Nattuggla som man va! :) Tiden har gått sååå fooort!! Helt sjukt!

Nu ska jag gosa med min lilla grabb, André jobbar. Hej å gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar