12 november, 2012

måndag, igen.

Tiden springer iväg och nu e de måndag igen. Men min helg har varit hur bra som helst. :)

I fredes följde jag och Milian med mammii, Jenny B och Colin till de nya Ikea. Så nu har man det överstökat!! :)

I lördes förmiddes så kom mammii hit. Vi va ute å fixade med hästarna å lite sånt. Visade även mammii sadeln som jag har här hemma och provar på Ylur! Och tro det eller ej, men mammii hoppade upp och provade den! :) Vilken våglig mammii jag har! ;)
Sen blev de mat i Ekeröd tillsammans med mina fina föräldrar och fina familjen Holm! <3
Jag och min lilla familj stannade hela kvällen i Ekeröd så vi åt även kvällsmat tillsammans, hemmgjord pizza. Så gott!!

I söndes blev det en sväng till världens bästa farfar innan jag, Milian och mammii styrde bilen not huseby och den otroligt fina och mysiga julmarknaden!! :) Hittade en superfin lampa till Milians rum. Så nöjd!!! :)

Idag har min fina vän Sanna varit här. Körde till café Linnéa och köpte lunch. Så gott!! :)
Sen har jag tvättat och plockat undan lite. Ikväll kom mammii en sväng och vi fixade lite i Milians rum. Hängde bland annat upp lampan och plockade undan och gjorde de fint. Det blev riktigt bra!! Har gått in där flera gånger efteråt och kollat. Jag e så nöjd!! :)
Får se när jag tar de dära steget och flyttar in honom till sitt rum. Känns som att det kan dröja ett tag. :) Vi får gå in där på dagarna istället och njuta av hur fint de blev! :)

Nu ligger min älskade unge bredvid mig och sover. Han e de bästa jag vet!!! <3

1 kommentar:

  1. Ja det är jobbigt att ta det där steget, men ack så skönt det är sedan. Vi flyttade Colin till eget när han var i Milians ålder. Och han har ju alltid varit exemplarisk med att sova själv, tror det beror mycket på hur tidigt man lär dom. Sen slipper ni även störa varandra med snurrar, fisar och dylikt. Du hör honom när han vill att du ska höra.

    Puss och kram!!

    SvaraRadera