11 oktober, 2012

torsdag!

Vilken dag!
Sov dåligt natten till idag. Milian har vaknat par gånger å skrikit. :(
Ställde klockan på 7.20 för att gå upp å lägga höet i blöt till hästarna. Vattnet hade frusit och det kändes som allt jävlades för mig! Började bära vatten så jag kunde lägga höet i blöt. Hann bära 4  spannar sen vaknade Milian.
Men efter att Milian hade ätit och jag kunde bära  8 spannar vatten till så låg höet i blöt och jag kunde göra av med lite irritation på min kära cykel!!
Så detta va ingen bra morgon! Hoppas att morgonen i morgon blir bättre!
Men sen kom Mickan och Joel hit en sväng å då blev de genast bättre!! :)
Så idag vilade både jag och Milian middag. Skönt! :)

Ikväll har min älskade mammii haft inredningsparty här. :) Jag lånade ut mitt kära hus så vi kunde få plats allihoppa! :) Va en mycket trevlig kväll! :) Tack YoYo för ett mycket bra party!! :)

Nu ligger jag i min säng å stör mig på en fluga som har fastnat i vår taklampa! Rätt störigt! Får hoppas den hittar ut igen!!

I morgon tar min kära svärmor examen efter många års slit!! Önskar dig STORT GRATTIS och hoppas du får en bra dag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar