20 september, 2012

Hade jag varit mer teknisk och hemma i "blogg-världen" så hade jag antagligen lagt in massa bilder på Milian på min blogg. Men nu e jag inte teknisk och begriper mig inte på det så där sprack de... Iaf inte från min mobil..

Att kärlek kan vara så stort som det e till sitt barn e helt sjukt! Att bli mamma är det bästa som har hänt mig! Jag finner inga ord! För ett år sen så va det en dröm, en dröm som man verkligen ville få uppleva. När man såg det positiva beskedet på grav testet. Då blev man ju helt upp i de blå!! Den känslan går inte att förklara!! När vi berättade de för vår släkt och familj. Vilket underbart ögonblick de va. Jag brukar le för mig själv när jag tänker på hur mina föräldrar och mina syskon fick veta de. När min syster grät rakt ut av glädje och hur Colin kom in och såg henne i de tillståndet och hon förklarade att hon va glad. Hur min pappa grät och kramade mig och hur glad mamma blev. Hur min bror smilade. Det va så kul!! :) 9 månader gick så fooort och nu ligger han bredvid mig i sängen. Min älskade son! Min finaste, mitt ALLT!!! Ååå, va jag är lycklig!!! <3

Och jag e så glad över att Milian kommer växa upp bland så mycket kärlek! Att jag kan ge honom de bästa mor och far föräldrarna,  moster, morbror och farbröder man kan tänka sig!! <3

1 kommentar:

  1. Nu sitter din syster här med massa tårar i ögonen och tänker tillbaka på den dagen. Det var helt magiskt!!

    SvaraRadera