14 juni, 2012

vuxenpoäng!

Det har jag minsann samlat idag, iaf enligt mig själv! :)
Min kära sambo kommer nog vara ganska glad när han vaknar idag och tycka att jag är världens bästa sambo. Iaf kan man hoppas på de! :)

Här om kvällen fick jag ett j-a ryck och började plocka å ha mig efter 21.00 på kvällen och va "klar" ca 01.00!
Självklart fick jag ta pauser i mellan och vila mina ben och min rygg. Och då passade jag ju självklart på att kolla på skilda världar! Har absolut inte blivit beroende av de nu när jag har gått hemma. Nej nej, hade icke fått för mig att köra till varje affär för att hitta nästa säsong, nästa å nästa...
Där rök kanske mina vuxenpoäng som jag så glatt samlade ihop idag! :)

Denna veckan har jag även haft en väääldigt social vecka med massa skoj inbokat!
Lyllos mig! :)
Har även köpt lite mer bebis kläder att ha med mig in på BB. Och så har jag letat som en galning efter vita bebis byxor! Hade planer på att köra in till stan idag å köpa de, men min kära syster hade ärende dit så jag har Colin hos mig och hon ska passa på att försöka hitta både byxor och en ny box till mig! Vilken lyx!! :)

Idag ska jag även hämta hem mina älskade hästar!! Som jag har LÄNGTAT!! :D
I morgon fyller min älskade Ylur 12 år! :):)
Självklart blir det kalas! :)
Ska även till kyrkan å kolla på flickornas skolavslutning, mysigt!
Sen på kvällen blir de kompis-mys! :)

Och helgen kommer bjuda på massa trevliga saker!
FYLLT UPP, men jag gillar de så länge jag pallar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar